میزان رای ملت
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان

تاریخ سی‌و‌سه ساله انقلاب اسلامی ایران، سرشار از حماسه‌آفرینی و افتخارات ملی است. بیش از سه دهه است که میهن اسلامی، شاهد غرور‌آفرینی این ملت غیور و فهیم است. ملتی که همواره قدر موقعیت‌های ارزشمندی را که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهیا گشته است، دانسته‌ و هر روز، برگی دیگر بر دفتر افتخارات خود می‌افزاید.


 
در این میان، حضور در پای صندوق‌های رأی و تثبیت حق تعیین سرنوشت، از بارزترین وجهه‌های بصیرت و آگاهی این مردم بوده و باور داریم که بار دیگر شاهد حضوری گسترده و تحسین‌برانگیز در روز 12 اسفند‌ماه، روز انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود. حضوری که جلوه اتحاد آحاد امت و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور از یک سو، و موجب سرافکندگی و انشقاق دولت‌های استکباری و مستبد، از سوی دیگر، خواهد بود.

 
حق رأی، تنها یک حق نیست، بلکه یک تکلیف است برای هر شهروند ایرانی.

 
مشارکت در اداره امور سیاسی، اجتماعی... جامعه از طریق رأی و انتخاب نامزد اصلح برای حضور در خانه ملت، بیش از هرچیز دیگری، نشانه رشد و بالندگی سیاسی جامعه است. از یاد نبریم که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در مورد انتخابات فرمودند: "این وظیفه‌ای است الهی و وظیفه‌ای است ملی و وظیفه‌ای است انسانی"

 
در عرصه حساس کنونی که جوانان و دانشمندان فرهیخته کشور، قله‌های پیشرفت و ترقی را به ویژه در عرصه فنآوری و کسب علوم جدید، درهم‌ می‌نوردند حضور همه‌جانبه ملت عزیز در عرصه انتخابات، بیش از پیش، این بنیان استوار نظام اسلامی را مستحکم‌تر می‌سازد. تردیدی نیست که نظام سلطه جهانی هرگز تاب دیدن سربلندی و استقلال ایران اسلامی را نداشته و نخواهد داشت و البته که خواهان حضور کمرنگ مردم ایران در عرصه تعیین سرنوشت خویش است. اما تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که این ملت آزاده، با تأسی از اندیشه‌های امام راحل و راهبردهای حکیمانه رهبر فرزانه خود، هرگز عرصه انتخابات را خالی نگذاشته،‌ علاوه بر آفرینش دوباره حماسه حضور، در انتخاب بهترین گزینه‌های ممکن نیز دقت لازم را مدنظر خواهند داشت، چراکه به فرموده حضرت امام(ره) « مجلس، عصاره فضائل ملت است.»

 
مسئولان، دانشجویان، مدرسان و کارکنان دانشگاه ها،ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و میثاق دوباره با ارزش‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با رهبر عظیم‌الشان انقلاب، آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه جامعه دانشگاهی کشور را به حضور پرشور و گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح، دعوت می‌کنند.

میرسجاداسبقی کارشناسی ارشدمدیریت اجرایی گرایش بازاریابی بین الملل


نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت12:47---12 اسفند 1390
میسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها